כולסטרול? סוכרת? טרשת עורקים?

רדיקלים חופשיים גורמים לנזק בריאותי. בדיוק כמו שתפוח משחיר או מתכת מחלידה, גופך סובל כעת מנזק משמעותי עקב חמצון יתר בדם

ליקוריץ ושום שחור בכמוסה אחת של BeWell 360° לחיים בריאים יותר

השאר פרטים עכשיו ותקבל ייעוץ חינם כיצד לשפר את בריאותך! יועץ שלנו יחזור אליך בהקדם האפשרי כדי לעזור לך למצוא את המוצר המתאים ביותר עבורך

רדיקלים חופשיים עלולים לגרום ל"נזק חמצוני" ולהוביל לבעיות בריאותיות חמורות כמו:

חשיפה יומיומית לגורמים כמו מזון מעובד, מטוגן ועשיר בקלוריות, עישון, זיהום אוויר, קרינה וחומרי ניקוי עלולה להוביל לחמצון מוגבר בדם.

ליקוריץ מועשר בגלברדין

שום שחור מותסס פתנטי ABG10+®

תומך בתפקוד הלב וכלי הדם*

על פי מחקר שנערך על קבוצה של אנשים עם רמות כולסטרול גבוהות במידה מתונה שצרכו שום שחור מיושן (ABG+®) והוכיחו את הפוטנציאל שלו לאזן את לחץ הדם בצורה חיובית.

עזרה בשמירה על רמות לחץ דם בריאות*

"הפחתה של רק 5 מ"מ כספית בלחץ הדם הדיאסטולי מורידה משמעותית את הסיכון לשבץ מוחי ואירועים אחרים הקשורים לכלי הדם", מסביר אלברטו אספינל, ראש המחקר והפיתוח של פארמה אקטיב.

זוכה פרסים ובעל שם עולמי

ABG10+® זכה בתואר מרכיב השנה עבור ניהול משקל בתחרות של NutraIngredients Asia Awards בשנת 2019

מגובה במחקר מדעי

מחקרים רבים שנערכו ברחבי העולם מעידים על היכולות הרבות שיש למרכיבים האלה שעשויים לסייע בשיפור הבריאות שלך.

עשוי לסייע בסוּכרת, השְמנת יתר*

26 מחקרים קליניים בדקו את הליקוריץ והשפעתו הרבה על סוכרת והשמנת יתר

ליקוריץ ושום שחור

פורמולה של מיצוי ליקוריץ מועשר בגלברדין ומיצוי שום שחור פטנטי ABG10+® מספקים תמיכה תזונתית לרווחה כללית ומשמשים כנוגדי חמצון רבי עוצמה. *

פורמולה

התערובת הייחודית שלנו של שום שחור וליקוריץ לא רק משפרת את הבריאות הכללית אלא גם מחזקת את ההגנות הטבעיות של הגוף. אצלנו אתם לא רק צורכים תוסף, אתם מאמצים אורח חיים בריא יותר"

המדע מאחוריו

ידוע ביכולתו להוריד את לחץ הדם, שום שחור הוא בעל ברית רב עוצמה לבריאות הלב שלך. מצד שני, ליקוריץ, המפורסם בתכונותיו נוגדות החמצון, מסייע לגוף להילחם ברדיקלים חופשיים מזיקים. יחד, הם יוצרים את הצמד המושלם לחיזוק הבריאות".

BeWell 360°
שיהיה לך לבריאות

השאר פרטים עכשיו ותקבל ייעוץ חינם כיצד לשפר את בריאותך! יועץ שלנו יחזור אליך בהקדם האפשרי כדי לעזור לך למצוא את המוצר המתאים ביותר עבורך

יעקב פריימן 20, ראשון לציון

דובי טרייד בע"מ
ח.פ 515805885

* למען הסר ספק המידע אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש. המוצרים הם אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי.

×
×

עגלת קניות

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27643690/

https://pharmactive.eu/wp-content/uploads/2021/04/ABG10-AB0421_EN-Pharmactive-Biotech-Products.pdf

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9872808/

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9874341/

    לשיחה עם מומחה Wellness

    הפרטים האישיים שיימסרו על ידי (להלן: "הנרשם") במסגרת מילוי טופס ההרשמה ו/או הזמנה באתר ו/או הזנת פרטים בכל דרך שקיימת באתר יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של חברת דובי טרייד בע"מ (להלן: "החברה")

    לשיחה עם מומחה Wellness

    הפרטים האישיים שיימסרו על ידי (להלן: "הנרשם") במסגרת מילוי טופס ההרשמה ו/או הזמנה באתר ו/או הזנת פרטים בכל דרך שקיימת באתר יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של חברת דובי טרייד בע"מ (להלן: "החברה")

    לטפל בטחורים עם משחה טובה בעולם

      אנחנו זמינים גם בטלפון בימים א-ה בין השעות 9:00-19:00

      צור קשר

      קבל מהמומחים שלנו עזרה בחינם! טיפול מהיר ויעיל, דרכים להתמודדות עם טחורים ומידע נוסף.





        הפרטים האישיים שיימסרו על ידי (להלן: "הנרשם") במסגרת מילוי טופס ההרשמה ו/או הזמנה באתר ו/או הזנת פרטים בכל דרך שקיימת באתר יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של חברת דובי טרייד בע"מ (להלן: "החברה")

        50 ש"ח הנחה

        לקניית משחת PILEFIXX לפתרון מהיר לבעיות באזור פי הטבעת

        הפרטים האישיים שיימסרו על ידי (להלן: "הנרשם") במסגרת מילוי טופס ההרשמה ו/או הזמנה באתר ו/או הזנת פרטים בכל דרך שקיימת באתר יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של חברת אשלי פררה דובי קר (להלן: "החברה")